Stadig mystik omkring uddeling af jagthundefotografens vandrepræmie for 2013


I februar 2014 kunne man efter DRK bestyrelses møde læse i referatet at det billede som jeg skænkede klubben, åbenbart var et emne til diskussion, mulighvis grundet at det var undertegnede som indstiftede det i 2008.



 Det ville jo pynte en hel del på DRK og den bestyrelse hvis den kontaktede mig og fortalte hvorledes fremtiden for dette vandrebillede ville blive efter jeg forlod DRK, men åbenbart er der ikke taget en beslutning, eller muligvis mener DRK bestyrelse ikke jeg bør inddrages i sagen.  

Der er dog ingen tvivl i det dokument som DRK har skrevet under på da jeg indstiftede denne vandrepræmie, så mon ikke vi inden det kommende Retriever Mesterskab for en udmelding fra Bestyrelsen og Markprøveudvalget omkring den fremtidige skæbne for dette smukke foto.




Jeg afventer et svar omkring dette fra Dansk Retriever Klub

Kommentarer