Svar fra bestyrelsen

Så kom der endelig svar fra klubbens formand, et svar som refererede til det brev som jeg sendte til bestyrelsen i miten af juni. Læs brevet her.

Ærgerligt nok var det igen et negativt svar på opfordringen til at få en dialog i gang, som Keld Jørgensen skrev i sin leder "der skal to til en dialog" men åbenbart er det kun mig der vil tale med bestyrelsen, regioner og RKU - åbenbart er der brug for en syndebuk for den tiltagende privattræning i DRK - og aben har åbenbart hopper over på min skulder.

Fint med det, det skal jeg nu også nok klare. Det gode ved alt dette er jo at det ikke kun er i vores område at der findes Retriever mennesker som har sammen opfattelse at hvorledes det skal være med privattræning, det breder sig som ringe i vandet.....og det går op for klubbens medlemmer at bestyrelsens ikke arbejder for klubben medlemmer - men mod dem og det er jo ikke så ringe endda.
 
Læs eksempel vis Kennel Brownhunt indlæg i debatten..... klik her og se under nyheder fra 01 & 4 juli 2010.

Måske bestyrelsen syntes det er bedre og mindre problematisk at medlemmerne må hente træning uden for DRK´s miljø – altså i en konkurede klub ??

Jeg må nu bare se i øjnene at bestyrelsen ikke ønsker denne dialog,  ærgerligt men det ændre jo ikke ved at vi fortsætter tilbuddene til alle vores kursister, kan i det mindste se mig selv i øjnene, jeg har forsøgt at dele indtægterne med DRK´s  medlemmer - først via en aftale med min gamle region, dernæst forslag med fordelingsnøgle til DRK´s  bestyrelse.....vi vil ikke skade DRK - men blot tilbyde DRK´s  medlemmer mulighed for at vælge noget træning der passer til deres hund, derfor har vores intensioner hele tiden været at træningen skulle være i DRK´s ånd, at vi selvfølgelig skulle ha et passende økonomisk udbytte ud af træningen, men at vi samtidigt ville støtte klubben - på den ene eller anden måde.  Denne mulighed ser jeg for nuværende som lukket grundet bestyrelsen afslag på dialog.  Jeg må således håbe at tiden bringer bestyrelsen på andre tanker....imens servicere vi bare de glade kursister.


God sommer.

Kommentarer