Taliban på krigsstien igen !!

Var her til aften på vej hjem fra konfirmation i Jylland og blev ringet op og fik fortalt, at Palle Ingenmann havde været på WT i Nordsjælland. Her havde han efter sigende verbalt overfaldet klubbens kasserer, idet han påstod, at jeg i min egenskab af formand for MU i sidste regnskabsår - altså 2009, havde stjålet af kassen. Jeg havde ikke afregnet for nogle skyttepladser på en A-prøve sidste år. Hvad bilder han sig egentlig ind. Det er grebet helt ud af den blå luft og ud over at beskylde mig for noget kriminelt, så er det i den grad også mistillid til klubbens tillidsfolk, såsom kassereren, interne revisorer og generalforsamlingen som helhed.

Så for at få det helt på det rene, så ringede jeg til kassereren. Hun bekræftede ovennævnte episode med Palle Ingemann og afviste enhver tvivl om, at regnskabet ikke stemte. Der var ikke noget grundlag for Palle´s angreb, da regnskabet stemte og iøvrigt var godkendt efter klubbens retningslinier og også på generalforsamlingen.

Tak for det.

Men kan man virkelig tillade sig at fremkomme med sådanne beskyldninger ganske gratis. Palle beskylder mig for at overtræde straffeloven - men man kan også overtræde straffeloven ved at fremkomme med beskyldninger mod folk !!

Med formandes leder in mente om god tone i klubben og at vi skal tale ordenlig til hinanden, så vil jeg nok mene, at her er noget for formanden at tage fat på. Og det vil jeg - og alle de, som læser denne blog formentlig også gerne - for hvem falder i unåde hos Palle Ingemann næste gang og skal bekyldes for hvad som helst. Og som jeg husker det, så ved formanden om nogen, hvad det vil sige at være i unåde hos Palle Ingemann !!

Kommentarer