Opfordring til de to midtsjællandske TALIBANER.

Nu må du to TALIBANER sku stoppe den forskruede debat omkring min person, jeg startede en debat omkring DRK´s dommeres gøren og laden på vores prøver, flere andre har støttet op omkring de ting som jeg har gjort opmærksom på, dette skulle gerne på sigt blive til gavn for klubbens medlemmer, især dem som går på markprøve.

DRK´s bestyrelse har nu iværksat tiltag der skal forbedre dommerens uddannelse, således at man minimere antallet af dårlige bedømmelser. Der er tilført ekstra midler til dommerudvalget, samt et par nye medlemmer, så mange af fremtidens problemer kan opdages inden de opstår, dette føler jeg bestemt er ting der er kommet ud af de problemstillinger jeg har rejst.

Jeg kan jo se på alle de skulderklap og alt den støtte jeg har modtaget fra brugerne i DRK, at denne kamp absolut røre ved noget. Jeg har ikke modtaget en eneste negativ kommentar fra de hundesportsfolk der seriøst prøver at hæve niveauet i DRK. Så fra min side er kampen ikke tabt, heller ikke med bestyrelsen fyring af mig.

Derfor må jeg indstille til de to midtsjællandske TALIBANER at stoppe deres person hetz mod mig.

Denne hetz er kørt helt af sporet, og det kun til skade for DRK´s medlemmer, der er intet konstruktivt i de ting de to TALIBANER fremføre.



På forhånd tak.

Kommentarer