Første dag på Coupe d´euro

Tak til til alle der har gjort det muligt at afholde dette flotte arrangement. Vi startede i dag med et drive på ænder, her fik jeg en dirigering over en bred å, og ud i en skovkant hvor han fandt en andskudt and, herefter til næste dommer hvor jeg fik en dirigering igen på en andskudt and. Derefter en meget lang vente tid. Nu spasere vi til næste såt....igen et drive på ænder, her får jeg min 3´ dirigering..... hvor jeg får anvist et område.... efter et stykke tid hvor jeg har holdt Twister kort i det anviste område, nu bliver dommerene usikre på området og jeg får et nyt område heller ikke her finder han fugl, til sidst lader jeg twister gå og så efter en lille tid kommer han med fuglen. Puha....


Herefter er der frokost                

Eftermiddagen byder på en fasansåt, hvor vi fik fugle bag et stendige, et stykke inde i skoven (en gammel eliteprøve såt) Her fik jeg en dirigering ind i skoven, så til næste dommer en dirigering ind i en lille lysning, her kunne man ikke se hunden når den var over stendiget, det lykkedes også, herefter valgte dommerne at tage 7 hunde med til finalen, her bliver jeg sendt som 4 hund i et område, her finder de fire hunde intet, desværre gør dommerne det....og vi er teknisk eyewipet, øv....                             

Nu håber vi at jeg få et exelent som giver en billet til finalen i morgen.

Frankrig ser i vores hovedregning til at føre denne dag, så nu må vi se om dommerne er eninge i det.

Jan Lorenzen og Dina bliver Guns Choise, sort tillykke

Dirk Volders bliver Guns Choise på det andet hold.

Vi skal lige i bad og til middag og så skriver jeg videre på blogget

Det Danske hold er fortsat med i morgen, tre hunde Jan & Dina 2V m/CK & RESCACIT Birger & Dina Very Good - Lars & Twister Very Good.


Vores Finske bekendte fra Nordisk mesterskab sidste år vandt 1 semifinale og blev DKJCH - Belgien vandt 2 semifinale og 2 Vinder samt to hunde very good så det bliver vanskeligt at nå dem i morgen




Vinderne fra semifinale 1

1 Vinder CACIT  Janne Lähteenaro, Finland  FIN18421/05 Eagle Owl's Fobos
2 Vinder Res.  CACIT Jan Lorenzen, Denmark  08324/2002 Trompeterbakkens Dina
3 Vinder Trond Gjøtterud, Norway  S22154/2006 Searover Kit's Dog
4 Vinder  Julien Robert, France165202/20404 Kik Valmet

Very Good  Bruno Julien, France  36246/6696 Skywalker d’Aspe et d’Ossau
Very Good  Lydia Goossens, Belgium  LOSH 1015446 Rocketstar Geoffrey
Very Good  Kurt Becksteiner, Austria  GRET A3353 Bell Oktave Apollo
Very Good  Stefaan Bollen, Belgium  LOSH 0976430 Starcreek Efenegan
Very Good  Anders Carlsson, Sweden  S30398/2003 Carmal's Forever Heroine

Good Lena Bratsberg-Karlsson, Sweden S27934/2003 Searover Flaming Tanni
Good Francesco Gislon, Italy LO 0674765 Mastertouch Banjo Of Artistryn
Good Danny Fraser, Denmark 02578/2003 Waterfriend Overawe
Good Heike Reichelt, Germany DRC-L 0410513 Quick Step Jody of Mountain Forest Glade
Good Verena Ommerli, Switzerland SHSB 655347 Dunlin von der Atterseewelle




 Vinderne af semifinale 2

1 Vinder CACIT  Dirk Volders, Belgium LOSH 0984408 Enjoy des Quatre Cypres
2 Vinder Res. CACIT  Fons Exelmans, Belgium  LOSH 0957814 Rocketstar de Sysse
3 Vinder  Anne Besnard, France  165780/90608 Braveur Voice

Very Good  Birger Hansen, Denmark  08835/2004 Bella
Very Good  Franck Munini, Spain  LOE 1759238 Bora du Bois de Chassagnes
Very Good  Stefano Martinoli, Italy  LO 0625440 Greenbriar Schnapps of Morayglen
Very Good  Christiane Stricker, Germany  DRC-L 0410588 Clark von der Steinmauer
Very Good  Laurence Maudet, France  77927/9543 Birdsgreen Simply Granite
Very Good  Stefanie Gföhler, Austria  LRET/ 4722 A Ragweed's Travel
Very Good  Lars Mejlby, Denmark  07737/2005 Seahill High Wind Twister

Good  Herman Jeske, The Netherlands  NHSB 2548539 Searover Dalziel
Good  Tomi Sarkkinen, Finland  FIN55214/07 Blackthorn Bion
Good  Hannes Wiesinger, Austria  LRET 4267 Firn vom Keien Fenn
Good  Stefania Gandolfi, Italy  LO 0629223 Greenbriar Tiler
Good  Frank Skjerping, Norway  KCAB01885908 Siyu Rosie

Kommentarer

  1. Hvis du orker til den tid har du helt sikkert læsere... jeg venter i hvert fald i spænding;-)

    SvarSlet

Send en kommentar